مراسم تودیع و معارفه رئیس بنیاد علوی برگزار گردید

به گزارش وبلاگ فوتبال، رئیس بنیاد مستضعفان طی حکمی رئیس بنیاد علوی را تغییر داد. فتاح در مراسم تودیع و معارفه بر تحول چشمگیر در تعامل این بنیاد با گروه های جهادی تاکید نمود.

مراسم تودیع و معارفه رئیس بنیاد علوی برگزار گردید

به گزارش گروه مالی وبلاگ فوتبال، پرویز فتاح در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل بنیاد علوی با تاکید بر نقش بنیاد علوی در هم افزایی میان گروه های جهادی و بنیاد مستضعفان، اظهار کرد: در دوره جدید مدیریت بنیاد مستضعفان رابطه این نهاد انقلابی با گروه های جهادی تحول چشم گیر پیدا می نماید.

فتاح با اشاره به اینکه همه بخش های بنیاد باید در خدمت محرومان و مستضعفان باشد؛ اضافه کرد: هر تلاشی در هر بخشی از بنیاد مستضعفان انجام می گیرد باید با نیت یاری به طبقه مستضعف جامعه باشد. اگر بنیاد فعالیت مالی انجام می دهد؛ بدین معنا نیست که این بخش باید فارغ از مسائل و مسائل مستضعفان باشد بلکه تقویت بخش مالی باید در راستای تقویت بازوی اجتماعی بنیاد و درنتیجه یاری رسانی بهتر به محرومان باشد.

وی با اشاره به تاکید رهبر انقلاب در برطرف نواقص و ترویج الگوی طرح پیشرفت و آبادانی قلعه گنج گفت:: در بنیاد مستضعفان توجه به گسترش طرح های پیشرفت و آبادانی افزایش می یابد و بنیاد باید علم گروه های جهادی در کشور را بدست گیرد.

بر اساس حکم پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان، محسن منصوری جایگزین موسی برزگری در بنیاد علوی شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مراسم تودیع و معارفه رئیس بنیاد علوی برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم تودیع و معارفه رئیس بنیاد علوی برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید