مجیدی تا صبح با پاتوسی در تماس بود، پیشنهاد بالاتری داده بودیم

به گزارش وبلاگ فوتبال، کامران منزوی درباره بحث استعفای فرهاد مجیدی از راهنمایی استقلال گفت: این خبر شایعه بود. امروز تمرین استقلال با حضور فرهاد مجیدی برگزار گردید. اتفاقات و حاشیه ها همواره در تیم های بزرگ و استقلال و پرسپولیس وجود دارد و هرکسی از ظن خودش یار قافله می گردد. استقلال هم از بحران بزرگی مانند از دست دادن استراماچونی خارج شده است و این شایعات مطرح می گردد ولی فرهاد مجیدی در استقلال به کارش ادامه می دهد.

مجیدی تا صبح با پاتوسی در تماس بود، پیشنهاد بالاتری داده بودیم

عضو هیات مدیره استقلال در پاسخ به این سئوال که آیا باشگاه به همان اندازه استراماچونی از مجیدی حمایت می نماید؟ گفت: تیم ما تقریبا تیم کاملی است. ابتدای فصل انتقاد می شد که تیم را بد بستند و استقلال بزرگتر ندارد و اصلا امیدی نیست ولی به مرور زمان بازیکنان خودشان را ثابت کردند. با این حال ما در جابجایی حضور گسترده ای نداریم. محسن کریمی و داریوش شجاعیان را به خاطر مصدومیت از دست دادیم ولی ارسلان مطهری را جذب کردیم.

منزوی درباره خریدهای دیگر استقلال یادآور شد: آیاندا پاتوسی و یک بازیکن دیگر هم مدنظر بودند. جزئیات جذب بازیکن دیگر را افشا نمی کنم که قضیه پاتوسی (چرخش از سمت باشگاه استقلال به سمت فولاد) تکرار نگردد ولی این بازیکن در راه تهران است؛ در همان پست پاتوسی. این بازیکن از بین 60 - 70 بازیکن توسط شخص فرهاد مجیدی انتخاب شد. او تابعیت یکی از کشورهای آسیایی را دارد ولی اصالتا آفریقایی است و سهمیه آسیایی محسوب می گردد.

عضو هیات مدیره استقلال ادامه داد: در خط دفاع یکی از بازیکنانمان را به نفت مسجد سلیمان می دهیم و به جایش یک مدافع کامرونی جذب می کنیم که پروسه دریافت ویزایش شروع شده است.

منزوی درباره اعتراض باشگاه ذوب آهن به حضور ارسلان مطهری در استقلال گفت: هیچ تیمی حاضر نیست بازیکنی مثل مطهری را از دست بدهد. مدارکی که مطهری به باشگاه داده و به تایید سازمان لیگ رسیده، گویای قانونی بودن قراردادمان با مطهری است.

وی که با برنامه ورزش و مردم مصاحبه می کرد، در ادامه صحبت هایش در پاسخ به این سئوال که چرا استقلال نتوانست آیانادا پاتوسی را جذب کند؟ گفت: وقتی شنیدیم باشگاه بنی یاس میخواهد پاتوسی را کنار بگذارد، با باشگاه کیپ تاون آفریقا (باشگاه اصلی پاتوسی که او را به بنی یاس قرض داده بود) مذاکره کردیم و پیش نویس قرارداد هم امضا شد.

منزوی اضافه نمود: برخی ها می گفتند پاتوسی حتی حاضر بوده 50 هزار دلار کمتر بگیرد ولی استقلال پیگیری ننموده است. این خبر درست نیست. ما با باشگاه کیپ تاون حتی به توافقات اولیه رسیدیم. ما مبلغ بالاتر را هم به کیپ تاون پیشنهاد دادیم تا قرارداد را مشروط به انجام تست پزشکی طولانی تر کنیم. پیشنهاد اولیه قرارداد 6 ماهه بود. ما هم ایمیل زدیم و منتظر تایید پیشنهاد بودیم که متوجه شدیم یک تیم دیگر (فولاد خوزستان) با ارائه مبلغ بالاتری به باشگاه کیپ تاون پاتوسی را جذب کرد. فرهاد مجیدی تا ساعت 3 صبح با پاتوسی شخصا در تماس بود. پاتوسی می گفت فقط به استقلال می آیم ولی او در اختیار باشگاه کیپ تاون بود و نمی توانستیم اجبار کنیم.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درباره اینکه باشگاه فولاد در جذب پاتوسی سریعتر عمل نموده است، گفت: ما ایمیل را ارسال کردیم و منتظر پاسخ بودیم. مهلتی مشخص نشده نبوده که مثلا تا یک ساعت دیگر اگر 100 هزار دلار نریزید بازیکن را نمی دهیم.

منزوی همچنین به صحبت های مدیربرنامه پاتوسی مبنی بر اینکه پیشنهادی از استقلال به دستش نرسیده بود، واکنش نشان داد و اظهار کرد: اگر باشگاه استقلال اجازه بدهد، همین الان ایمیل و پیش نویس قراردادی که بین باشگاه کیپ تاون و استقلال رد و بدل شده است را منتشر می کنم. حتی جلسه ای در یکی از رستوران های تهران برگزار گردید که عکسش بیرون آمد. چطور مدیر برنامه اش این حرف را زده است؟ جهان، جهانی مادی و پول و فوتبال بی ضابطه است و با رقم بالاتر، بازیکن به تیمی می رود که باشگاهش بگوید. استدعا می کنم به مستندات رجوع گردد. ما دو ماه اخیر زیر فشار بودیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مجیدی تا صبح با پاتوسی در تماس بود، پیشنهاد بالاتری داده بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجیدی تا صبح با پاتوسی در تماس بود، پیشنهاد بالاتری داده بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید