قارداشی: اگر کسی در لیگ کرونا می گرفت نمی توانستیم خودمان را ببخشیم

به گزارش وبلاگ فوتبال، رییس فدراسیون تنیس روی میز گفت: نمی خواستیم لیگ را به هر قیمتی برگزار کنیم و نگران سلامتی همه افراد درگیر با لیگ بودیم.

قارداشی: اگر کسی در لیگ کرونا می گرفت نمی توانستیم خودمان را ببخشیم

مهرداد علی قارداشی در تبادل نظر با وبلاگ فوتبال درباره لغو برگزاری پلی آف لیگ برتر تنیس روی میز با وجود فراهم کردن شرایط مسابقه، بیان نمود: واقعیت این است ما نگران سلامتی نه تنها ورزشکارن بلکه همه افرادی بودیم که درگیر برگزاری مسابقه لیگ می شدند. حتی این فکر به ذهنم رسید که لیگ را در شهرستانی که شرایط سفید دارد برگزار کنیم اما باز هم دیدم نمی گردد.

او ادامه داد: تیم ها هم از ابتدا موافق بودند همان تصمیم که برای لیگ بانوان گرفتیم را اجرایی کنیم اما خواستیم هم بازیکنان مسابقه ای داده باشند و هم در خبر ها مطرح شویم اما وقتی آمار شیوع ویروس کرونا بالا رفت نخواستیم به هر قیمتی لیگ را برگزار کنیم. چون آمار شیوع ویروس بالا برود، آمار افراد ناقل هم زیاد می گردد و اگر کسی در این مسابقات مبتلا می شد نمی توانستیم خودمان را ببخشیم.

قارداشی در خصوص اینکه قرار نیست فعلا مسابقه ای در تنیس روی میز برگزار گردد، گفت: تمام مسابقات جهان فعلا تعطیل است. احتمالا قرار است دوماه دیگر تور جهانی در اتریش برگزار گردد اما پیش بینی ها براین است که آن هم لغو می گردد. ما هم هیچ عجله ای نداریم ورزشکاران را وارد اردو کنیم.

او در پاسخ به این پرسش که از میزان بودجه دریافتی از کمیته ملی المپیک راضی بوده است یا خیر، تاکید نمود: منطقی نگاه کنم فکر نمی کردم این مقدار یاری نمایند. ما حدود 150 میلیون تومان دریافت کردیم و در حال حاضر مسائل فرهنگی، ورزشی و هنری جزو اولویت های مردم نیست. من آقای صالحی امیری و سلطانی فر را درک می کنم و هیات ها هم باید من را درک نمایند. شرایطی کشور به گونه ای نیست که انتظار بودجه آنچنانی داشته باشیم. باید بودجه را نگه داریم و حیف و میل نکنیم و به وقتش استفاده کنیم. البته وقتی این به دلار تبدیل گردد خیلی نمی گردد اما در شرایط حال حاضر چه توقعی می توانم داشته باشم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "قارداشی: اگر کسی در لیگ کرونا می گرفت نمی توانستیم خودمان را ببخشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قارداشی: اگر کسی در لیگ کرونا می گرفت نمی توانستیم خودمان را ببخشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید