فینالیست های پانزدهمین مسابقه عکاسی اسمیتسونیان

به گزارش وبلاگ فوتبال، فینالیست های پانزدهمین مسابقه سالانه عکس اسمیتسونیان معرفی شدند.

فینالیست های پانزدهمین مسابقه عکاسی اسمیتسونیان

60 فینالیست پانزدهمین مسابقه سالانه عکس سایت Smithsonian.com معرفی شدند. در میان این عکس ها، آثار متنوعی از استعدادهای رشته عکاسی از کشورهای مختلف جهان به چشم می خورد.

امسال، 48000 عکس از عکاسانی از 155 کشور مختلف، از پرتره های پرانرژی گرفته تا چشم انداز ها نفس گیر و نمونه هایی از بهترین فوتوژورنالیسم ها، در این مسابقه شرکت کرده اند. این رقابت شامل شش بخش مختلف است: جهان طبیعی، تجربه آمریکایی، سفر، مردم، عکس های ویرایش شده و عکس های موبایلی.

این مجموعه عکس ها شامل عکس هایی از یک توله فک خندان که از با لبخند از نسیم صبحگاهی در جزیره دون (Düne Island) در آلمان لذت می برد، قایقرانی در هند که در آب های سبز رنگ به پشت دراز کشیده است و استراحت می کند، بازاری شلوغ در ویتنام، یک دختر عشایر ایرانی زیر باران و فلفل های قرمز چیلی در بنگلادش است.

آخرین مجموعه منتخب شامل عکس هایی از نقاط مختلف جهان، مانند کوبا، نیکاراگوئه، لهستان، انگلستان، ایتالیا، ترکیه، هند، چین، استرالیا و بخش های مختلف ایالات متحده است.

رای گیری برای انتخاب بهترین عکس به انتخاب خوانندگان تا 26 مارس ادامه دارد و برنده جایزه بزرگ طی مراسمی در تاریخ 27 مارس معرفی می شود. همراه با اعلام برندگان در شش رشته مختلف این رقابت، ثبت نام برای شرکت در شانزدهمین کنفرانس سالانه عکس هم آغاز می شود.

اطلاعات بیشتر در مورد این رقابت و همچنین لیست کامل فینالیست ها را در وب سایت رسمی اسمیتسونیان مشاهده کنید.

منبع: کجارو / lonelyplanet

به "فینالیست های پانزدهمین مسابقه عکاسی اسمیتسونیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فینالیست های پانزدهمین مسابقه عکاسی اسمیتسونیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید