روسیه به شبه نظامیان کُرد درباره غیرقابل اعتماد بودن آمریکا هشدار داده بود

به گزارش وبلاگ فوتبال، یک رسانه آمریکایی از وجود یک کانال تماس مخفیانه میان شبه نظامیان کُرد سوریه و دولت های روسیه و سوریه خبر داده و نوشته مسکو از مدت ها پیش به این شبه نظامیان درباره غیرقابل اعتماد بودن آمریکایی ها هشدار داده بود.

روسیه به شبه نظامیان کُرد درباره غیرقابل اعتماد بودن آمریکا هشدار داده بود

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ فوتبال، آسوشیتدپرس گزارش داده شبه نظامیان کرد سوریه از بیم اینکه ممکن است آمریکا پشت آنها را خالی کند از بیش از یک سال پیش با دولت های سوریه و روسیه در تماس بوده اند.

مقام های آمریکایی، روسیه ای و کُرد به آسوشیتدپرس گفته اند شبه نظامیان کُرد در سال 2018 یک کانال تماس مخفیانه با دولت های سوریه و روسیه ایجاد نموده بودند و گفت وگوها میان آنها در هفته های گذشته به طرز محسوسی افزایش پیدا نموده است.

ولادیمیر چیزوف، نماینده روسیه در اتحادیه اروپا دوشنبه در گفت وگو با خبرگزاری ایتارتاس روسیه گفت: ما به آنها هشدار داده بودیم که آمریکایی ها ممکن است آنها را رها نمایند.

آسوشیتدپرس این تغییر در اتحاد میان نیروها در سوریه را نشانه آشکاری از همکاری های روسیه و سوریه برای پر کردن خلأ قدرت بعد از خروج نظامیان امریکا از سوریه است.

مقام های کُردی گفته اند رایزنی های میان شبه نظامیان کُرد با دولت سوریه و روسیه از اوایل سال گذشته میلادی شروع شد، هنگامی که آنها نگران شده اند که آمریکایی ها ممکن است آنها را رها نمایند. خروج نظامیان آمریکا از سوریه کُردها را مستقیماً در معرض آتش ترکیه قرار می دهد چون آمریکایی ها برای دو طرف به عنوان ضربه گیر عمل می کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "روسیه به شبه نظامیان کُرد درباره غیرقابل اعتماد بودن آمریکا هشدار داده بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه به شبه نظامیان کُرد درباره غیرقابل اعتماد بودن آمریکا هشدار داده بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید