رضایی: کسب سهمیه ضمانتی برای اعزام ورزشکاران به پارالمپیک توکیو نیست!

به گزارش وبلاگ فوتبال، دبیر کل کمیته ملی پارالمپیک گفت: کسب سهمیه ضمانتی برای اعزام ورزشکاران به پارالمپیک توکیو نیست و تنها ورزشکارانی مجوز حضور در پارالمپیک را کسب می نمایند که شانس کسب مدال داشته باشند.

رضایی: کسب سهمیه ضمانتی برای اعزام ورزشکاران به پارالمپیک توکیو نیست!

هادی رضایی در گفت وگو با وبلاگ فوتبال، اظهار کرد: چون سیاست کمیته ملی پارالمپیک بر مبنای مدال آوری است نه کسب سهمیه، حتی افرادی که بتوانند در دنیای امارات پیروز به کسب سهمیه شوند ضمانتی برای اعزام آنها به پارالمپیک 2020 توکیو نیست و تنها دوومیدانی کارانی در اولویت اعزام قرار می گیرند که شانس کسب مدال طلا، نقره و برنز داشته باشند.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که لیست دوومیدانی کاران اعزامی به دنیای امارات چه زمانی معین خواهد شد، گفت: با توجه به این که در رقابت های انتخابی نابینایان و کم بینایان و معلولان دوومیدانی کارانی که پیروز به جابجایی رکورد اول تا سوم دنیا شدند محدود بودند با درخواست انجمن این دو فدراسیون قرار شد. دوومیدانی کاران در رکوردگیری مجددی شرکت نمایند تا کسانی که امکان حضور در انتخابی قبلی را نداشتند در این رکوردگیری حضور پیدا نمایند تا تیم کامل و قوی را راهی دنیای امارات کنیم.

وی گفت: بعد از برگزاری رکوردگیری مجدد که هفته اول شهریور برگزار می گردد لیست نفرات اعزامی به مسابقات دنیای امارات نهم شهریور نهایی و به فدراسیون دنیای اعلام خواهد شد.

دبیر کل کمیته ملی پارالمپیک درباره وضعیت ورزشکاران سایر رشته هایی که پیروز به کسب سهمیه شدند و این که چقدر شانس اعزام به بازی های پارالمپیک 2020 توکیو را دارند، اضافه نمود: شرایط تمام ورزشکارانی که تا به امروز پیروز به کسب سهمیه بازیهای پارالمپیک 2020 شدند بستگی به سیاست کمیته ملی پارالمپیک دارد و هر ورزشکاری که تا زمان اعزام شانس بالایی برای کسب مدال داشته باشد به پارالمپیک اعزام می گردد در غیر این صورت اسم وی از لیست اعزامی خط خواهد خورد. ما در بازی های پاراآسیایی جاکارتا نیز بر اساس همین سیاست توانستیم به صندلی خوبی دست پیدا کنیم و در پارالمپیک نیز همین سیاست را پیش خواهیم گرفت.

رضایی در سرانجام در مورد وضعیت زنان والیبال نشسته برای کسب سهمیه بازیهای پارالمپیک 2020 توکیو اظهار کرد: در بخش زنان تاکنون تیم های روسیه، آمریکا، چین، ژاپن که خود میزبان است پیروز به کسب سهمیه شدند و هنوز وضعیت تیم های آفریقا، آمریکا، اروپا و ایران معین نیست. البته با توجه به این که هنوز تیم های مطرح زیادی باقی مانده اند که سهمیه کسب نمایند شانس تیم زنان ما برای کسب سهمیه تا حدودی کم است و باید ببینیم شرایط برای زنان والیبال نشسته ایران چگونه رقم خواهد خورد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "رضایی: کسب سهمیه ضمانتی برای اعزام ورزشکاران به پارالمپیک توکیو نیست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایی: کسب سهمیه ضمانتی برای اعزام ورزشکاران به پارالمپیک توکیو نیست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید