دو رکعت نماز شکر می خوانم، تراکتور سازی ما را سورپرایز کرد

به گزارش وبلاگ فوتبال، علیرضا منصوریان شامگاه آدینه، پس از پیروزی دو بر صفر تیمش در برابر تیم فوتبال تراکتورسازی در نشست خبری گفت: پیش از هر چیز از همه هوادارانی که به استادیوم آمدند تشکر می نمایند چراکه می توانستند در خانه بنشینند و دو بازی سپاهان و ذوب آهن همزمان دنبال نمایند را اما برای حمایت از ذوب آهن به استادیوم آمدند، همچنین از رسانه های اصفهان که هوای تیم های اصفهانی را دارند و هر دو نماینده اصفهان را همواره حمایت می نمایند تشکر می کنم.

دو رکعت نماز شکر می خوانم، تراکتور سازی ما را سورپرایز کرد

وی پیرامون بازی اضافه نمود: خدا را شکر می کنم که همیشه لطف و عنایتش شامل حال ما بوده است و امروز باید دو رکعت نماز شکر بخوانم. خوشبختانه بازی بسیار خوبی بود و ما در اصفهان سورپرایز شدیم اصلاً انتظار نداشتیم که در پانزده دقیقه اول حریف چنین فشاری به ما بیاورد و دلیل آن هم این بود که تراکتورسازی نمی خواست صدر جدول را از دست بدهد.

سرمربی ذوب آهن با تمجید از قاسم حدادی فر ادامه داد: در بازی امروز تفاوت کلاس بازیکنان به چشم می خورد. هم در بازیکنان تراکتورسازی مثل دژاگه که بالاتر از سطح فوتبال ایران بازی می نماید، شجاعی، حاج صفی و بازیکنان سرباز ذوب آهن در تراکتور یعنی اسماعیلی فر و مهدی پور و هم در تیم ما که اگر بخواهم از یک ستاره و یک رهبر کامل در بازی امروز نام ببرم باید از قاسم حدادی فر یاد کنم، مظاهری دروازه بان بسیار خوبمان و همچنین بازیکنان جوان تیم ما که با شایستگی بازی می نمایند.

گل درخشان مهر یکی از بهترین گل های فصل بود

وی گل درخشان مهر را یکی از بهترین گل های فصل توصیف کرد و اضافه نمود: ما از اینکه به جوانانمان بازی بدهیم هیچ ترس و واهمه ای نداریم. بابت بازی امروز خدا را شکر می کنیم. به ویژه روی گل دوم تیم که مسعود درخشان مار زد و فکر می کنم یکی از بهترین گل های فصل بود.

منصوریان پیرامون روند بازی اضافه نمود: تراکتورسازی در نیمه اول از ما بهتر بود و فشار زیادی ایجاد کرد و در نیمه دوم نیز طبیعی بود که با توجه به اینکه از ما عقب بودند فشار ایجاد نمایند اما کار تیمی و همبستگی بیشتر از کارهای تکنیکی در تیم ما موج می زد و من معتقدم کارهای تیمی به کار تاکتیکی هم یاری می نماید. ما از این فشاری که ایجاد کردند استفاده کردیم و کناره های زمین را در کنترل خود در آوردیم. همچنین تعویض مسعود شجاعی یاری زیادی به ما کرد چراکه بازیکنی مثل شجاعی در هر لحظه ممکن است برای تیم ما خطرناک باشد و جریان بازی عوض کند از طرفی خوشبختانه پنالتی تراکتورسازی گل نشد و روز خوب مظاهری بود که اگر این طور نبود جریان بازی طور دیگری رقم می خورد.

در بهترین زمان ممکن به ذوب آهن آمدم

وی در پاسخ به این سوال که اگر منصوریان زودتر راهنمایی ذوب آهن را در دست می گرفت چه اتفاقی می افتاد، بیان داشت: گفتن و پیش بینی این موضوع سخت است و بسیاری از اتفاقات لطف و عنایت خداوند است و هر اتفاقی باید در زمان خودش بیافتد. من فکر می کنم در بهتری زمان ممکن به ذوب آهن آمدم. همچنین صبوری مدیرعامل و مدیر کارخانه در این راه به من یاری کرد چراکه سطح توقع در ذوب آهن بسیار منطقی است اما امید نمازی هم زحمات بسیاری در این تیم کشید.

اصفهان زمانی کامل می گردد که زاینده رود همیشه جاری باشد

سرمربی ذوب آهن پیرامون ماندن یا نماندن در ذوب آهن اضافه نمود: باعث خوشحالی و افتخار من است که در صورت تمایل ذوب آهن من نیز در این تیم بمانم. من از شهر اصفهان، مردم این شهر و انضباطی که در این شهر وجود دارد بسیار خوشم می آید و این شهر زمانی کامل می گردد که زاینده رود همیشه جاری باشد.

وی در واکنش به سوالی پیرامون اینکه ممکن است حواشی در فضای مجازی درباره تغییرات ترکیب ذوب آهن گفت: متأسفانه جو عجیبی در فضای مجازی حاکم است اما چیزی که مرا نگران می نماید این فشردگی بازی های ماست که تنها سه شب بین بازی ما با الوصل و بازی با تراکتورسازی فاصله بود و من مجبورم ستاره هایی مثل حدادی فر را استراحت بدهم.

منصوریان از تیم داوری تشکر کرد و اضافه نمود: من از تیم داوری هم تشکر می کنم و هم عذرخواهی چراکه در صحنه پنالتی که باید ما گرفته شد قدری بیش از حد حساسیت نشان دادم، البته به خود پنالتی اعتراضی ندارم اما قبل از پنالتی دو بار روی بازیکن ما خطا شد. به هر حال وقتی از داوری انتقاد می کنیم باید شهامت عذرخواهی هم داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "دو رکعت نماز شکر می خوانم، تراکتور سازی ما را سورپرایز کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو رکعت نماز شکر می خوانم، تراکتور سازی ما را سورپرایز کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید