دستبندی با قابلیت پرداخت پول، تماس تلفنی و آنالیز سلامت

به گزارش وبلاگ فوتبال، یک شرکت تجاری دستبندی را فراوری نموده که در ظاهر تنها برای کنترل سلامت و علائم حیاتی بدن قابل استفاده است، اما این دستبند از امکانات بسیار متنوع تری هم برخوردار است.

دستبندی با قابلیت پرداخت پول، تماس تلفنی و آنالیز سلامت

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ فوتبال به نقل از نیواطلس، یک شرکت تجاری دستبندی را فراوری نموده که در ظاهر تنها برای کنترل سلامت و علائم حیاتی بدن قابل استفاده است، اما این دستبند از امکانات بسیار متنوع تری هم برخوردار است، این دستبند مانند یک ساعت هوشمند امکان اتصال به گوشی های هوشمند را هم دارد و لذا برای برقراری تماس های تلفنی قابل استفاده است. البته این دستبند فاقد هرگونه دکمه و حتی نمایشگر است.

دستبند یادشده در صورت لمس گوش توسط انگشت پخش موسیقی را شروع می نماید و با فرامین صوتی و ژست ها و تغییر حالت و وضعیت چهره کنترل می گردد.

این دستبند سیاه رنگ گت نام دارد و توسط طراحی به نام ادواردو پارینی ابداع شده است. وی اولین بار در زمان تحصیل در دانشگاه سوئیس ایده فراوری دستبند یادشده را بیان کرد و بعد از دو سال کار و کوشش آن را در ایتالیا به پایان رساند.

انتقال فرامین و اطلاعات در این دستبند به وسیله ارتعاش استخوان های بدن صورت می گیرد و به عنوان مثال بعد از لمس گوش، ارتعاش ناشی از آن به دستبند منتقل می گردد تا پخش موسیقی شروع گردد. این مساله به حفظ حریم شخصی افراد و جلوگیری از مشاهده داده های کاربری نیز یاری می نماید.

به وسیله همین فناوری می توان برای پرداخت های اقتصادی، تنظیم قرار ملاقات، ارسال و دریافت پیغام و غیره اقدام کرد. دستبند یادشده با بلندگوها و دستیارهای صوتی گوگل، آمازون و مایکروسافت نیز سازگاری دارد. عرضه این محصول در مارس سال 2020 و با قیمت 124 دلار شروع می گردد.

منبع: خبرگزاری فارس

به "دستبندی با قابلیت پرداخت پول، تماس تلفنی و آنالیز سلامت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستبندی با قابلیت پرداخت پول، تماس تلفنی و آنالیز سلامت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید