خبرنگاران علیپور: بعد از قهرمانی به آقای گلی فکر می کنیم

به گزارش وبلاگ فوتبال، تهران- خبرنگاران- مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حالا که قهرمانی تیم مسجل شده برای کسب عنوان آقای گلی لیگ کوشش می کنم.

خبرنگاران علیپور: بعد از قهرمانی به آقای گلی فکر می کنیم

تیم فوتبال پرسپولیس آدینه شب در هفته بیست و ششم لیگ برتر برابر نفت مسجد سلیمان به میدان رفت که پیروز شد با 2 گل حریفش را از پیش رو بردارد. علی علیپور و مهدی عبدی 2 گلزن پرسپولیس در این ملاقات بودند. سرخپوشان با کسب 3امتیاز این ملاقات توانستند قهرمانی خود در لیگ برتر را جشن بگیرند.

علی علیپور در خصوص قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ نوزدهم گفت: این قهرمانی حاصل زحمات تمام بازیکنان و اعضای تیم بود. من و مهدی عبدی هم در راستای اهدافی که داشتیم سعی کردیم برای تیم مفید باشیم و گلزنی کنیم و در راه قهرمانی برای پرسپولیس مفید باشیم.

وی در خصوص اینکه تنها 3 گل کمتر از آقای گل فعلی لیگ در مسابقات به ثمر رسانه و با توجه به این موضوع آیا شانسی برای تصاحب عنوان آقای گلی برای خود قائل است یا خیر، اضافه نمود: همواره به این موضوع اشاره کردم که پیروزیت تیمی نسبت به پیروزیت فردی من در اولویت است. همواره کوشش کردم تا برای پرسپولیس مفید باشم و پس از آن به عناوین فردی فکر می کنیم. حالا که قهرمانی ما قطعی شده، اگر لایق باشم به یاری سایر بازیکنان سعی می کنم تا با آقای گلی دل طرفداران را شاد کنیم.

مهدی عبدی هم در خصوص گلی که برابر نفت مسجد سلیمان به ثمر رساند، گفت: گل من حاصل زحمت تمام بازیکنان بود. قهرمانی با پرسپولیس خیلی حس خوبی دارد و این برد را به تمام طرفدارانمان تقدیم می کنم.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران علیپور: بعد از قهرمانی به آقای گلی فکر می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران علیپور: بعد از قهرمانی به آقای گلی فکر می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید