بوکسور زن تاریخ ساز شد ، خطر اسب ها برای ورزشکاران!

به گزارش وبلاگ فوتبال، جدیدترین اخبار مربوط به ورزش دنیا را اینجا در خبرنگاران بخوانید.

بوکسور زن تاریخ ساز شد ، خطر اسب ها برای ورزشکاران!

به گزارش وبلاگ فوتبال ، آنچه در ادامه می خوانید مروری بر مهم ترین اخبار ورزشی در رسانه های ورزشی سراسر دنیا است.

*قانون جدید المپیک حاکی از ممنوعیت حضور تماشاگران در المپیک 2021 است. اگر این قانون تصویب گردد فقط ژاپنی ها می توانند از نزدیک به تماشای رقابت های مختلف این رویداد بنشینند.

*کلارسا شیلد بوکسور 25 ساله آمریکایی به نخستین بوکسوری در تاریخ این ورزش تبدیل شد که در دو وزن رقابت های دنیای عنوان قهرمانی را به دست می آورد. او که قبلا در سنگین وزن این عنوان را به دست آورده بود اینبار در وزن میانه قهرمان شد.

*راگبی پرتقلب ترین رشته ورزشی تیمی در دنیا است. بر اساس این گزارش بازیکنان رشته راگبی بیشتر از بازیکنان هر رشته ورزشی دیگری علاقه به این دارند که خطا و تقلب نمایند. این گزارش در اسپورتولوژی منتشر شده است.

*محققان آمریکایی بار دیگر نسبت به برگزاری رقابت های سوارکاری هشدار دادند چرا که تحقیقات نشان می دهد اسب می توانند حامل ویروس کرونا باشند و این ویروس را منتقل نمایند.

*ورزش استرالیا بابت پاندمی کرونایی از دسامبر 2019 تا اکنون سه و نیم میلیارد دلار خسارت خورده است. این رقمی است که نشریه تایمز اعلام نموده است. البته این نشریه چندی پیش فهرستی از متضررترین کشورهای دنیا بابت خسارت به ورزش در پی پاندمی کرونا منتشر کرد که آمریکا در صدر این فهرست قرار داشت.

*بر اساس گزارش نشریه گاردین انگلیس مردم کشورهای اسکاندیناوی شامل نروژ، سوئد و دانمارک ورزش را در اولویت دوم زندگی خود قرار داده اند و به همین دلیل مردمان این کشور از لحاظ شاخص های سلامت و بدنی وضع بسیار خوب و حتی ایده آلی دارند.

*وب سایت اسپورت نیوز در گزارشی المپیک 2021 را بدترین المپیک تاریخ معرفی نموده است و دلیل آن را همه گیری کرونا، تعویق یک ساله رقابت ها، ممنوعیت حضور تماشاگران خارجی و از بین رفتن بخش عمده هیجان های یک المپیک، رویداد پیش رو را بدترین المپیک تاریخ قلمداد می نماید.

*نواک جوکوویچ تنیسور صربستانی باز هم رکورد زد. این تنیسور خاتمه رکورد راجر فدرر را از نظر تعداد هفته های صدرنشینی در رنکینگ دنیای شکست. او 311 هفته است که صدرنشین این رنکینگ لقب گرفته. رکورد قبلی در دست فدرر بود. او 310 هفته صدر جدول را در اختیار داشت.

منبع: جام جم آنلاین

به "بوکسور زن تاریخ ساز شد ، خطر اسب ها برای ورزشکاران!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوکسور زن تاریخ ساز شد ، خطر اسب ها برای ورزشکاران!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید