بازماندن یاران برخورداری از فینال هندبال جام باشگاه های آسیا

به گزارش وبلاگ فوتبال، تیم العربی قطر که دروازه بان تیم ملی هندبال ایران را در اختیار دارد با شکست مقابل الکویت از رسیدن به فینال جام باشگاه های مردان آسیا بازماند.

بازماندن یاران برخورداری از فینال هندبال جام باشگاه های آسیا

به گزارش وبلاگ فوتبال، در اولین ملاقات مرحله نیمه نهایی رقابت های هندبال جام باشگاه های مردان آسیا تیم العربی قطر که سعید برخورداری دروازه بان تیم ملی هندبال ایران را به خدمت دارد مقابل تیم الکویت ایستاد و در سرانجام 60 دقیقه این بازی با نتیجه 19 بر 19 به تساوی رسید. تیم الکویت در نهایت در وقت اضافه با حساب 23 بر 22 پیروز به برد شد و به فینال مسابقات راه یافت.

العربی که در دوره قبلی این مسابقات قهرمان شده بود به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی اش بود که با این شکست باید دوشنبه برای کسب مدال برنز مقابل بازنده ملاقات الدحیل قطر و النجمه بحرین صف آرایی کند.

دیگر بازی نیمه نهایی میان تیم های الدحیل قطر و النجمه بحرین است که برنده این ملاقات دوشنبه در بازی فینال باید مقابل الکویت به میدان برود.

بیست و سومین دوره از مسابقات هندبال جام باشگاه های مردان آسیا از 22 تا 31 خرداد به میزبانی جده عربستان در حال پیگیری است. ایران در این مسابقات دو نماینده داشت که مس کرمان پنجم و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون نهم شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بازماندن یاران برخورداری از فینال هندبال جام باشگاه های آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازماندن یاران برخورداری از فینال هندبال جام باشگاه های آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید