انتظار زدن بیش از دو گل به آویسا را داشتیم

به گزارش وبلاگ فوتبال، خبرنگاران/خوزستان سرمربی تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام گفت: انتظار به ثمر رساندن بیش از دو گل را به آویسا داشتیم اما تیم خیلی خوبی بود که به آن ها تبریم کمی گویم.

انتظار زدن بیش از دو گل به آویسا را داشتیم

ایناس آراسته نژاد امروز، 15 آذرماه پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور برابر آویسا خوزستان اظهار کرد: با توجه به اینکه صبح امروز شاهد مه در هوای اهواز بودیم، قرار بود این دیدار برگزار نشود، اما در نهایت شرایط میزبانی مهیا شد.

وی ادامه داد: واقعا با ورود الهام انصاری به تیم آویسا خوزستان و حضور رقیه جلال نسب در این تیم که از بازیکنان ملی پوش ایران است، به نظر من این تیم در نیمه اول خیلی خوب کار کرد. متاسفانه در نیمه نخست یک پنالتی را از دست دادیم که البته جنگ اعصاب بود.

سرمربی تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام گفت: بازیکنانم دوست داشتند در این دیدار، گل های بیشتری به ثمر برسانند که خوشبختانه در نیمه دوم توانستیم دو گل به ثمر برسانیم و پیروز میدان باشیم. همچنان در رده سوم جدول رده بندی هستیم.

وی بیان نمود: به خانم دغاقله سرمربی تیم آویسا خوزستان که چنین تیمی را بسته است، تبریک می گویم. انتظار به ثمر رساندن بیش از دو گل را به آویسا داشتیم اما تیم خیلی خوبی بود که به آن ها تبریک می گویم.

به گزارش وبلاگ فوتبال، فاطمه دغاقله سرمربی تیم آویسا خوزستان که در این دیدار تیمش با نتیجه 2 بر صفر مغلوب شده بود، در سرانجام مسابقه حاضر به مصاحبه با اصحاب رسانه نشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "انتظار زدن بیش از دو گل به آویسا را داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتظار زدن بیش از دو گل به آویسا را داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید