امتحانات مقطع کارشناسی در دانشگاه تهران حضوری شد

به گزارش وبلاگ فوتبال، امتحانات مقطع کارشناسی در دانشگاه تهران حضوری و امتحانات مقطع ارشد و دکتری به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

امتحانات مقطع کارشناسی در دانشگاه تهران حضوری شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ فوتبال به نقل از دانشگاه تهران، معاونت آموزشی این دانشگاه در خصوص نحوه برگزاری آزمون های خاتمه نیمسال دوم سال تحصیلی 99-1398، اطلاعیه ای صادر کرد.

امتحانات دروس مقطع کارشناسی به صورت حضوری و طبق تقویم آموزشی و برنامه زمانبندی اعلام شده برای هر درس، از تاریخ 5 تیرماه برگزار خواهد شد.

دانشجویان ساکن در استان های تهران، البرز و قم با حضور در دانشکده های خود در دانشگاه و دانشجویان ساکن در شهرستان ها با حضور در مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان های محل سکونت خود در آزمون های خاتمهی نیمسال شرکت خواهند کرد.

سوالات آزمون ها به صورت چند گزینه ای خواهد بود. انتخاب محل آزمون به عهده دانشجو است. سامانه مربوط به نحوه انتخاب محل آزمون و مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور، متعاقباً توسط مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه اعلام خواهد شد.

پیرو بخشنامه های قبلی، امتحانات دروس مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری برای همه دانشجویان به صورت الکترونیکی برگزار می شود. استاد هر درس مرجع ارزشیابی دانشجو در همان درس بوده و نسبت به ارزیابی و امتحانات خاتمهی اقدام خواهد نمود. در موارد خاص آزمون برخی از دروس با تأیید معاونت آموزشی دانشکده و ستاد برگزاری آزمون های دانشگاه می تواند بر اساس مفاد بند 1 برگزار شود.

آزمون خاتمه ترم دانشجویان خارجی که به کشور خود بازگشته اند صرفاً به صورت الکترونیکی برگزار می شود و برای آن دسته از دانشجویان خارجی که در داخل کشور هستند مطابق بندهای بالا صورت می پذیرد.

مرکز مدیریت دانش و یادگیری الکترونیکی دانشگاه اطلاعات لازم در خصوص روش های آزمون های الکترونیکی و مستندات لازم برای برگزاری آزمون های الکترونیکی را به واحدها ارائه خواهد داد.

معاونان آموزشی واحدها باید هماهنگی و برنامه ریزی لازم را برای برگزاری آزمون ها فراهم کنند. در این راستا همراهی و مشارکت مدیران گروه های آموزشی و اعضای هیئت علمی برای برگزاری مطلوب آزمون های خاتمه نیمسال بیش از پیش مورد انتظار است.

منبع: خبرگزاری فارس

به "امتحانات مقطع کارشناسی در دانشگاه تهران حضوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امتحانات مقطع کارشناسی در دانشگاه تهران حضوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید