اقبال واحدی نوروز1400 را با جوانان در شبکه سپهر اجرا می نماید

به گزارش وبلاگ فوتبال، شبکه سپهر رسانه با تدارک برنامه تولیدی اختصاصی سپهر نو و حضور چهره ها و هنرمندان فعال در حوزه فضای مجازی و رسانه به استقبال نوروز 1400 می رود.

اقبال واحدی نوروز1400 را با جوانان در شبکه سپهر اجرا می نماید

به گزارش وبلاگ فوتبال از روابط عمومی معاونت فضای مجازی صدا وسیما، مدیر این شبکه در گفتگویی با اعلام این خبر گفت: باتوجه به فرارسیدن ایم نوروز و همزمانی آن با اعیاد مبارک شعبانیه و محدودیت های کرونایی برنامه های متنوع تولیدی، تامینی مختلفی برای ایام نوروز شبکه سپهر در نظر گرفته شده است.

وی اضافه نمود: علاوه بر مرور برنامه های شبکه های مختلف سیما در ایام نوروز و کنداکتور متنوع شبکه در ایام نوروز، بسته های سواد رسانه، سواد فضای مجازی، سواد بازی و معرفی بازی های ایرانی برتر، برنامه باتلوبیون و ارائه کنداکتور برنامه های برگزیده شبکه های سیما به مخاطبان ارائه می گردد.

مدیر شبکه سپهر تاکید نمود: سال جاری همچنین برنامه اختصاصی 140دقیقه ای برای لحظات تحویل سال نو با حضور جمعی از هنرمندان و مجریان پیشکسوت و جوان در فضایی شادانه و امیدآفرین تدارک دیده شده که در این برنامه از برگزیدگان مسابقه امروز بامن شبکه سپهر نیز تجلیل خواهد شد.

وی اضافه نمود: اجرای برنامه های نوروزخوانی، مولودی خوانی، سفرهای کوتاه نوروزی از نقاط مختلف کشور، میهمانان گوناگون و برنامه های گوناگون ازجمله اجرای برگزیدگان مسابقه امروز با من در کنار مجری شناخته شده و پیشکسوت رسانه اقبال واحدی از برنامه های سپهررسانه در لحظات تحویل سال نو خواهد بود.

وی توضیح داد: این برنامه از ساعت 11صبح روز شنبه در شبکه سپهر که علاوه بر پخش در ماهواره، در ستاب باکس های جدید با کیفیت HDقابل مشاهده است.

همچنین شبکه سپهر در اپلیکیشن های تلوبیون و سپهر نیز باکیفیت و سرعت بالا قابل دسترسی برای عموم علاقمندان است.

منبع: جام جم آنلاین

به "اقبال واحدی نوروز1400 را با جوانان در شبکه سپهر اجرا می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقبال واحدی نوروز1400 را با جوانان در شبکه سپهر اجرا می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید