اصلاح فرآیند ها به کاهش فساد و افزایش سودآوری در صندوق بازنشستگی منجر شده است

به گزارش وبلاگ فوتبال، مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری گفت: تدوین سیاست ها و اصلاح فرآیند های مرتبط با حوزه مالی این صندوق و شرکت های تابعه یکی از اقداماتی است که به کاهش فساد و افزایش سودآوری شرکت ها انجامیده است.

اصلاح فرآیند ها به کاهش فساد و افزایش سودآوری در صندوق بازنشستگی منجر شده است

به گزارش گروه مالی وبلاگ فوتبال، حسن تاجیک در جریان بازدید از نمایشگاه دستاورد های 6 ماهه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، درباره اقدامات اجرا شده در صندوق بازنشستگی کشوری اضافه کرد: دستاورد های معاونت ها و واحد های مختلف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه سازمان ها و صندوق های تابعه به خوبی در این نمایشگاه عرضه شده است.

مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری گفت: بودجه محور شدن شرکت ها و رصد آن ها در راستای اجرای برنامه های مصوب از دیگر اقدامات اثرگذار در حوزه مالی صندوق بازنشستگی کشوری و شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا است که به ویژه در 6 ماه اخیر با دقت و وسواس خاصی این موضوعات رصد شده است.

تاجیک با اشاره به اقدام و سیاست دیگری که در سودآوری شرکت ها و مدیریت هزینه ها به خصوص در ذیل شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا اجرا شده و اثرگذار بوده است، گفت: تدوین بودجه 1401 شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا در حال اجرا است که در کنار آن در حال تدوین برنامه و استراتژی های این شرکت برای تحقق بودجه سال آینده هستیم.

وی تاکید نمود: کوشش می کنیم با مجموع این اقدامات به افزایش سودآوری شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا و به تبع آن حوزه مالی صندوق بازنشستگی کشوری یاری کنیم تا وابستگی این صندوق برای تامین حقوق بازنشستگان عزیز از محل منابع دولت کاهش یابد؛ امیدواریم این مهم همانطور که در سال 1400 رخ داد در سال آینده نیز به شکل مطلوب تری ادامه یافته و این وابستگی کاهش یابد.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا، ادامه داد: اگر این نمایشگاه ارزشمند، در فضای باز و در محل دارای دسترس برگزار می شد، به طور قطع هم بازدید عمومی بیشتری صورت می گرفت و هم دستاورد های بیشتری را می شد به عموم عرضه داشت.

تاجیک توضیح داد: اقداماتی برای تدوین برنامه های زیرساختی و سند راهبردی فعالیت های دولت سیزدهم اجرا شده که بخش هایی از آن در همین دوره 6 ماهه به ثمر نشسته است.

وی اضافه کرد: علاوه بر اقدامات زیرساختی، فعالیت هایی نیز در بخش مسوولیت های اجتماعی بنگاه های مالی و دستگاه های تابعه اجرا شده که قابل توجه بوده است.

نمایشگاه دستاورد های شش ماهه وزارت مردم از 7 تا 20 اسفند ماه در طبقه 11 وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برپا است و صندوق بازنشستگی کشوری به همراه سایر واحد ها و سازمان های تابعه این وزارتخانه در قالب غرفه ای، عملکرد و فعالیت های این صندوق را ارائه می نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اصلاح فرآیند ها به کاهش فساد و افزایش سودآوری در صندوق بازنشستگی منجر شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصلاح فرآیند ها به کاهش فساد و افزایش سودآوری در صندوق بازنشستگی منجر شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید